Cypherdog Encryption

Jak to działa?

Jedno kliknięcie. Kompletna ochrona. Cypherdog Encryption pozwala zaszyfrować i odszyfrować dowolny tekst lub plik i wysłać je za pomocą dowolnego medium, w tym pocztę elektroniczną wspieraną przez wtyczki do przeglądarek Firefox, Chrome i Edge dla Gmaila/Google Suite i AddIns w Outlook.

Możesz wysyłać i odbierać zaszyfrowane pliki i wiadomości za pomocą dowolnego webowego lub natywnego klienta poczty elektronicznej lub Slack, WeTransfer, Google Drive lub dowolnej innej metody komunikacji. Zawsze masz pewność, że tylko autoryzowany odbiorca będzie miał dostęp do odszyfrowanej treści

Zagrożenia w cyberprzestrzeni

E-mail to jedna z najpopularniejszych form komunikacji elektronicznej. Podobnie jak większość usług cyfrowych, jest podatna na: cyberataki, które mogą skutkować nieuprawnionym dostępem do skrzynki pocztowej i ujawnieniem informacji poufnych. W przypadku nieautoryzowanego użycia zhakowanej skrzynki e-mail, odbiorcy wiadomości nie mogą zweryfikować tożsamości nadawcy.

Cypherdog to kompleksowe rozwiązanie dla obu zagrożeń. Z jednej strony zapewnia szyfrowanie wiadomości (ukrywanie treści przed nieautoryzowanymi osobami); z drugiej pozwala odbiorcy na zweryfikowanie tożsamości nadawcy.

Chronimy Cię przed

  • szpiegostwem gospodarczym
  • wyciekami danych
  • nową generacją ransomware z mechanizmem podwójnego wymuszenia
  • invoice hacking
  • business e-mail compromise (#BEC)

Wspieramy w zapewnieniu zgodności z RODO, ustaw o prywatności, dyrektywy D KNF, KSC, wdrożeń ISO 2700x i innymi regulacjami prawnymi.

Przykładowe procesy komunikacyjne w banku

  • komunikacja banku z klientami B2B (np. wysyłka gwarancji bankowych do klienta - np. dotyczącej należytego wykonania umowy w ramach postępowania publicznego, treści umów, okresowych sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa do banku);
  • komunikacja banku z zewnętrznymi kancelariami prawnymi (przesyłanie samych maili, jak i załączników);
  • wysyłanie danych dostępowych do systemów, aplikacji, serwisów, serwerów, dla pracowników (część biznesowa, zespół dev, devops); 
  • komunikacja (wyłka umów itp.) z agentami banku (jeśli takowi istnieją);
  • komunikacja z zewnętrznymi agencjami HR


Załączniki: