firebox

Silver Support, to:

• pomoc w prawidłowej rejestracji produktu zgodnie z wymaganiami producenta
• zdalna konfiguracja urządzenia za pośrednictwem szyfrowanego połączenia
• ustawianie interface sieciowych
• dodanie polityk http-proxy, https-proxy, ftp-proxy
• Policy Outgoing
• 1 h konsultacji telefonicznych z inżynierem + dobre praktyki
• zgłoszenia serwisowe jedynie za pośrednictwem mailowym pod adresem: pomoc@netcomplex.pl 
• usługa jest dostępna w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00

 
Cena 1 godziny wsparcia - 150 zł / netto

Wykup wsparcie

Ważne: nasze strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Akceptuj