firebox

Platinum support - to najwyższy poziom oferowanego wsparcia - wsparcie Gold rozszerzone o:

  • konfigurację urządzenia w siedzibie klienta lub zdalnie za pośrednictwem szyfrowanego połączenia. Konfiguracja wykonywana jest zgodnie z wymaganiami użytkownika oraz indywidualnym dostosowaniem polityk bezpieczeństwa do firmowej sieci
  • doradztwo w zakresie konfiguracji
  • rekonfiguracje urządzenia w przypadku zmiany środowiska
  • nieograniczone wsparcie zdalne inżyniera technicznego
  • wymiane urządzenia na podstawie gwarancji w przypadku awarii
  • pomoc w zakładaniu zgłoszeń serwisowych u producenta
  • możliwość korzystania ze środowiska Net Complex - przechowywanie logów klienta

 
Termin konfiguracji urządzenia ustalany jest dogodnie dla klienta oraz dopasowany do dostępności inżynierów. Usługa umożliwia nieograniczoną ilość zdalnych zmian w konfiguracji oraz porad technicznych w ramach wsparcia. Wsparcie stacjonarne obejmuje jeden dzień roboczy inżyniera w siedzibie klienta.

 
Cena Platinum Support - 3449 zł / netto
Dodatkowa godzina wsparcia technicznego - 150 zł / netto

Wykup wsparcie

Ważne: nasze strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Akceptuj