Pracuj tak, jakbyś był w biurze - Ivanti!

Pracuj tak, jakbyś był w biurze - Ivanti!







60% ataków skierowanych jest na użytkownika IT. Nic dziwnego, ponieważ to właśnie użytkownicy są najsłabszym ogniwem. Niestety, obecna sytuacja stworzyła znaczny wzrost liczby użytkowników. Migracja pracowników z siedziby firmy, do domowych biur oznacza, że dostęp do firmowych urządzeń mają kolejne osoby postronne, np. dzieci. Łatwo sobie wyobrazić jak taka sytuacja może zagrozić bezpieczeństwu, np. kiedy pracownik odejdzie od laptopa od firmowego laptopa.

Praca zdalna zmieniła oczekiwania użytkowników i administratorów

Praca zdalna oznacza, że nad większością pracowników nie ma w tej chwili parasola ochronnego w postaci dobrze zabezpieczonej firmowej sieci. Tym samym narzędzia pracy są narażone na większość zagrożeń, którym nie jest w stanie zapobiec tradycyjne oprogramowanie antywirusowe na “końcówce”.

Niestety należy pamiętać, że aż 40% użytkowników korzysta z niebezpiecznych metod firmowych danych, o czym przekonują badania przeprowadzone przez Enterprise Management Associates. W dodatku 50% badanych przyznaje, że większość zadań realizowana jest poza miejscem pracy. Co to oznacza w praktyce? Nasz gość, Bognan Lontkowski z Ivanti, przeanalizuje szczegółowo raport. 

Coraz większe oczekiwania pracowników i coraz mniej czasu dla działów IT

Dzisiaj, w czasach pandemii Covid-19 liczby te uległy podwojeniu. Jednocześnie można zakładać,  że mniej niż 5% przedsiębiorstw jest gotowych na zabezpieczenie nowoczesnych środowisk pracy, takich jak home office.

Niestety zmiany dotknęły same działy IT. Ponad 67% czasu administratorów pochłania wygaszanie incydentów. Oznacza to mnie czasu na prewencje i minimalizację potencjalnych szkód. Stanowczo wzrosło przez to zapotrzebowanie na rozwiązania bezobsługowe, które automatyzują szereg rutynowych czynności związanych z reakcją na wykryte zagrożenia.

Spośród wielu zagrożeń, najdotkliwiej wykorzystać każde zaniedbanie potrafi ransomware. Należy pamiętać, że łatka uniemożliwiającą WannaCry wniknięcie do sieci istniała już 2 miesiące przed pierwszym atakiem. Brak czasu na aktualizację systemów zemścił się okrutnie. Można założyć, że gdyby wszystkie działy IT pamiętały o aktualizacjach, nigdy nie usłyszelibyśmy o atakach takich jak Petya, czy wspomniany WannaCry.

Unified IT - zarządzanie infrastrukturą IT według Ivanti

Rozwiązania Ivanti pozwalają wydajniej i bardziej precyzyjnie zarządzać urządzeniami w firmowej infrastrukturze. Ivanti jest jedną z 9 firm na świecie certyfikowanych na wszystkie 15 procesów ITIL. Strategia Unified IT opiera się na 5 filarach związanych z zarządzaniem najważniejszymi elementami sieci. Jednocześnie automatyzuje procesy biznesowe, bez względu na wykorzystywane systemy i aplikacje. Dzięki temu zespoły IT mają więcej czasu i przestrzeni na lepsze planowanie działań i ograniczanie podatności na nieznane jeszcze zagrożenia. W naszym webinarium pokarzemy, jak w praktyce wygląda zarządzanie różnymi platformami dzięki Ivanti. Pobierz darmowe nagranie prezentacji z naszej strony i przekonaj się jak inteligentne podejście i automatyzacja mogą podnieść poziom bezpieczeństwa Twojej sieci.

Rozwiazania do zarzadzania infrastruktura Ivanti

W tym miejscu możesz pobrać materiały pomocnicze, typu: pliki pdf, filmy i zapisy prezentacji.
Wypełnij formularz, aby uzyskać do nich dostęp.
Uwaga: dostęp do plików video jest czasowy.

Administratorem danych osobowych jest Net Complex sp. z o.o., z siedzibą w Bielsku Białej, adres: ul. Wita Stwosza 5, 43 – 300 Bielsko Biała, adres e-mail: biuro@netcomplex.pl tel.: 33 472 03 18 lub 33 816 04 11. Dane będą przetwarzane do celów marketingu bezpośredniego, wykonywanego przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących, tj.numer telefonu, zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2017 r., poz. 1907 ze zm.). Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody na ich dalsze przetwarzanie. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców tj. podmiotom świadczącym usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania, w którym przetwarzane są dane osobowe. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu w tym prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższego celu.